Ombytninger, Retur og Reklamationer

- Jeg ønsker at bytte min vare til en anden størrelse eller en anden vare. Hvad gør jeg?

Ønsker du at bytte din vare til en anden størrelse eller en anden vare, skal du udskrive og udfylde vores ombytnings/returskema. Du udfylder skemaet og noterer varenummeret på den vare sender retur og på den vare du ønsker tilsendt. Denne seddel vedlægger du varen, når den sendes retur. Husk at skrive dit ordrenummer på sedlen, så vi kan finde frem til dig i vores system.

Fragten for den pakke, som du sender til os, bliver ikke refunderet.

Hvis du ønsker, kan du købe din returlabel her returlabel. Husk at vælge det land du bor i.

Når du køber en returlabel gennem os modtager du to separate mails - en ordrebekræftelse og efterfølgende din returlabel.

Ved 1. ombytning betaler vi for fragten fra os til dig, når du vælger at ombytte til en anden størrelse eller vare. Skal varen byttes mere end 1 gang, opkræves du via et betalingslink for fragten.

Fragt uden omdeling  til pakkeboks, pakkeshop, posthus og lign. koster 39,-. Fragt med omdeling  til din adresse koster 59,-.

Husk at du altid skal prøve varerne udover dine egne trusser, dette er naturligvis af hygiejnemæssige årsager.

- Den vare jeg ønsker ombyttet til, er dyrere end den første vare jeg købte. Hvad gør jeg?

Koster den vare, som du ønsker ombyttet til, mere end den vare du allerede har modtaget og betalt for, så skal du betale differencen - det kan gøres på to måder:

1. Vi sender et betalingslink til din mail - det klikker du på og betaler enten med kort, Mobilepay, Paypal eller ViaBill.

2. Du overfører differencen til vores konto i Spar Nord bank. Reg.: 9385 Konto: 4579569390

- Den vare jeg ønsker ombyttet til, er billigere end den vare jeg har købt og modtaget. Hvad sker der med differencen?

Koster den vare, som du ønsker ombyttet til, mindre end den vare du allerede har modtaget og betalt for, så overfører vi differencen til dig og sender den nye vare afsted til dig.

- Jeg har sendt min vare til ombytning. Hvornår modtager jeg den nye vare?

Du modtager din ombytning inden for 5-7 dage, såfremt den ønskede vare er på lager. Du modtager en mail fra os, når din ombytning er sendt afsted til dig.

- Hvilken adresse skal jeg sende til?

Vores returadresse er:

CPHagen ApS, Symfonivej 29, 2730 Herlev

BEMÆRK, pakker skal sendes MED OMDELING til vores adresse, da vi ikke afhenter pakker i pakkebokse, pakkeshops, på posthuse og lign.

Det er ikke muligt, at hverken afhente eller aflevere pakker personligt på adressen.

BEMÆRK 5 ting inden du sender din vare retur;

1. Du skal altid prøve varerne udover dine trusser - dette er af hygiejnemæssige årsager

2. VI ELSKER DYR, men ikke dyrehår i tøjet. Husk at brug en fnugrulle på det tøj som du sender retur til os, ellers risikerer du at vi ikke kan ombytte eller kreditere dit køb

3. Pakker skal sendes "med omdeling" til vores adresse, da vi ikke afhenter pakker i pakkebokse, på posthuse og lign.

4. Sørg for at gamle PostNord labels og barcodes er fjernet eller dækket på din pakke, ellers risikerer du at returpakken kommer tilbage til dig og ikke os

5. Vi tager ikke imod kunder eller personlige ombytninger/returneringer på adressen

- Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?

Fortryder du dit køb, kan du, indenfor 30 dage (bemærk for udsalgsvarer 14 dage) efter modtagelsen af pakken, returnere varen til os. Ved returnering af en vare skal den være ubrugt og i original emballage. Du skal ALTID prøve varerne udover dine trusser - dette er af hygiejnemæssige årsager.

Vi beder dig om at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, samt udfylde vores retur-/ombytningsskema, som du finder her

Vi refunderer ikke dine fragtudgifter i forbindelse med returnering.

- Jeg har sendt min vare retur. Hvornår modtager jeg mine penge retur?

Vi behandler returneringer og ombytninger 2 gange om ugen og der vil derfor typisk gå 2-5 hverdage, før dine penge sættes retur på dit kort.

- Jeg har modtaget en forkert vare. Hvad gør jeg?

Hvis vi er kommet til, at sende en forkert vare, beder vi dig om at kontakte os straks, så vi kan få rettet op på fejlen.

- Min vare er defekt. Hvad gør jeg?

Har du været så uheldig, at modtage en vare med fejl eller som er defekt, skal du kontakte vores kundeservice på kundeservice@coaxcopenhagen.dk og beskrive fejlen samt oplyse ordrenummer. Så vil kundeservice vurdere, om varen skal retur til os, eller om du blot kan fremsende et billede pr. mail af fejlen og få tilsendt en ny vare u.b.

Sep 2020