JULEGAVER KAN BYTTES/RETURNERES FREM TIL 1. FEBRUAR 2020

Handelsbetingelser

Om Virksomheden

COAXcopenhagen.dk er en dansk netbutik. Tidligere har du kendt os som narremissen.dk, men i 2018 skiftede vi navn.

Netbutikken er ejet af CPHagen ApS og blev etableret i 2009.

CVR. Nr.: 34613656

Alle priser på COAXcopenhagen.dk er inklusiv moms, told, alle danske afgifter m.m.

Levering

Vi leverer til Danmark, Færøerne, Grønland, Island, Norge & Sverige.

Leveringstid

Leveringstiden fremgår under hver enkelt vare.

Bestiller du varer med forskellige leveringstider, vil din pakke altid blive sendt med den længste leveringstid, medmindre andet er aftalt.

Korrekte oplysninger

Det er yderst vigtigt, at både for- og efternavn udfyldes ved bestilling. Du risikerer, at pakken ikke bliver leveret af PostNord, hvis ikke det oplyste navn, stemmer overens med navnet, som fremgår på postkasse eller lign.
Det er dit eget - og ikke CPHagen ApS' - ansvar at navn og adresse er udfyldt korrekt, for at kunne garantere den oplyste leveringstid.

Du modtager altid en ordrebekræftelse/faktura pr. e-mail.
Alle aftaler med COAXcopenhagen.dk indgås på sproget dansk.
Skulle der mod forventing opstå forsinkelser vil du blive kontaktet direkte af COAX pigerne.

Forsendelsesgebyr

DANMARK 39,-

FÆRØERNE 307,-

GRØNLAND 575,-

ISLAND 347,-

NORGE 189,-

SVERIGE 68,-

Diskret levering:

Afsender på pakken er:

CPHagen ApS
Symfonivej 29
2730 Herlev
Danmark

Betaling

Du kan betale med Dankort/Visa Dankort, Mastercard, Maestro, Visa Elektron, AMEX, MobilePay, ApplePay, ViaBill (kun i DK) og Bankoverførsel (kun i DK).
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne afsendes fra COAXcopenhagen.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Vi opkræver ikke kort gebyrer.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer, Herefter skal du betale din månedsydelse d.20 i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der af ViaBill blive pålagt et gebyr på 39 kr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2000 kr. Køb over 2000 kr bliver finansieret i samarbejde med SparXpress. Læs mere her: ViaBill kredit

Vi forbeholder os retten til at annullere købet hvis der er mistanke om svindel.

Fortrydelsesret

Når du sender en vare retur, skal du udskrive, udfylde og vedlægge vores ombytnings/returskema som du kan hente ved at klikke her.

Iht gældenlovgivning har du normalt 14 dage til at informere os om at du ønsker at fortryde dit køb og sende varen tilbage til os. Vi har valgt og tilbyde vores kunder 30 dages fortrydelsesret, som løber fra det tidspunkt, du modtager varen. Du behøver ej heller at informere os om at du har fortrudt dit køb, det er nok for os at du udfylder vores ombytnings/returskema og vedlægger det i den pakke som du sender retur til os.

Fortrydelsesfristen udløber den 31 dag efter du har modtaget varen. Hvis du har bestilt flere varer, som bliver leveret i to eller flere forsendelser, løber fristen fra den dag hvor du modtager den sidste vare.

Du kan ikke fortryde dit køb ved at nægte at modtage varen, uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du muligheden for at sende en eller flere varer retur, selvom de er købt  i en ordre.

Bemærk, at du får ikke fragtomkostningerne refunderet hvis du fortryder en del af eller hele dit køb.

Returnering

Du skal selv betale for at pakken bliver returneret til os, og det er dig der hæfter, hvis der opstår en skade under transport.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav og vi afhenter ikke returpakker i pakkebokse, på posthuse eller lign. - pakkerne skal sendes direkte til adressen.

Varens stand, når du sender den retur

Varen skal returneres i væsentlig samme stand, som da du modtog den. Du må gerne pakke varen ud og prøve den på, men udpakning og afprøvning må ikke forringe varens salgsværdi.

- Trusser, bodysuit m.m. SKAL prøves uden på dine egne trusser, ellers risikere du at varen har en væsentlig værdiforringelse og du kan derfor kun få et mindre beløb tilbagebetalt eller i værste fald, slet ingen tilbagebetaling.

- Det samme gælder for strømper som er pakket ud - af hygiejnemæssige årsager.

Du skal sende varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan dette muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge for varen tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb som du hæfter for.

Vi refunderer betalingen modtaget af dig, eksl. leveringsomkostninger, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din returpakke.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet. Dette gøres af sikkerhedsmæssige årsager.

Der udstedes ikke tilgodebevis ved returnering - beløbet vil altid blive tilbageført.

Reklamationer

Når du returnerer varen, bedes du medsende ordrenummer og gerne en kopi af den faktura, som du har modtaget pr. mail.
Hos COAXcopenhagen.dk ønsker vi kun glade og tilfredse kunder, og kan kun opfordre dig til at kontakte os, hvis der er problemer med de varer, du har købt.

Varen sendes til:

CPHagen ApS
Symfonivej 29
2730 Herlev
Danmark

Bemærk!! Vi tager ikke imod kunder eller personlige ombytninger/returneringer på adressen og vi afhenter ikke returpakker i pakkebokse, på posthuse eller lign. - pakkerne skal sendes direkte til adressen.

Når du handler på COAXcopenhagen.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Registrering af dit besøg på siden

Når du indtaster adresseoplysninger og e-mail på COAXcopenhagen.dk, gemmer vi informationerne til dit næste besøg. Dermed undgår du at skulle indtaste de samme informationer næste gang, du besøger os.
Der laves en logstatistik på COAXcopenhagen.dk. Denne statistik bruges til at opsamle informationer om antal besøgende, hvor de kommer fra, og hvordan de bevæger sig rundt på websitet. Dette har ingen indflydelse på sikkerheden af dine data og personoplysninger.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på kundeservice@coaxcopenhagen.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kand du sende en klage til: 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

 Forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissiones onlie klageportal her: Onlinetvistbilæggelse

 

Ønsker du at vide mere om vores Persondatapolitik, så klik på linket her: Persondatapolitik

Nov 2019