Det ser ud til din kurv er tom
HANDELSBETINGELSER
OM VIRKSOMHEDEN
COAXcopenhagen.dk er en danskejet webshop. Webshoppen er ejet af CPHagen ApS og blev etableret i 2009.
CVR. Nr.: 34613656
Alle priser på COAXcopenhagen.dk er inklusiv moms, told, alle danske afgifter m.m.
LEVERING
Vi sender dine varer med Post Nord til Danmark, Færøerne, Grønland, Island, Norge og Sverige.
Du har mulighed for at vælge levering med omdeling, så din pakke kan blive leveret direkte til din adresse – hvad enten det er hjem, på arbejde eller en anden ønsket destination. Alternativt kan du vælge at få leveret din pakke til en pakkeboks, der passer bedst ind i din hverdag.
I sjældne tilfælde kan der opstå situationer, hvor din pakke leveres til en anden pakkeshop, hvis den valgte pakkeboks er fuld. Dette sker for at sikre, at din pakke kommer frem hurtigst muligt.
LEVERINGSTID
I Danmark er den typiske leveringstid 1-3 hverdage. Du kan altid finde de præcise leveringstider for hver vare - samt leveringstider til Norge, Sverige, Grønland, Færøerne og Island - på produktsiderne.
Bestiller du varer med forskellige leveringstider, vil vi som standard sende hele din ordre samlet med den længste leveringstid, medmindre vi har aftalt noget andet.
Hvis ikke du har modtaget din pakke indenfor den angivne leveringstid, bedes du kontakte os, så vi kan hjælpe med at lokalisere din pakke.
KORREKTE OPLYSNINGER
For at sikre en problemfri levering, er det vigtigt, at både for- og efternavn udfyldes korrekt ved bestilling. Hvis navnet på ordren ikke stemmer overens med navnet på din postkasse eller lignende, risikerer du, at PostNord ikke kan levere din pakke.
Det er dit ansvar at sikre, at navn og adresse er korrekt udfyldt, så vi kan garantere levering inden for den oplyste tidsramme.
Alle aftaler med COAXcopenhagen.dk indgås på sproget dansk.
Du modtager altid en ordrebekræftelse pr. e-mail umiddelbart efter godkendt køb.
Skulle der mod forventning opstå forsinkelser vil du blive kontaktet direkte af COAX Copenhagen.
FORSENDELSESGEBYR
DANMARK fra 39,-
FÆRØERNE 103,-
GRØNLAND 174,-
ISLAND 62,-
*NORGE fra69,-
SVERIGE fra 52,-
*Norge - VOEC
Vi er VOEC registreret i Norge. Det betyder at når du som Nordmand handler hos COAX Copenhagen, betaler du den normale danske produktpris (pris inkl. moms) til COAX Copenhagen, præcis som når du handler fra hos en Norsk webshop. COAX Copenhagen betaler den moms, der bliver opkrævet på dit køb, til den Norske stat. Det betyder at der ikke er toldbehandling og ekstra omkostninger i forbindelse med varens ankomst til Norge.
*Bemærk dog, at hvis én vare har en enhedspris på over DKK 1800, vil du blive opkrævet moms af denne vare fra den Norske stat.
DISKRET LEVERING
Afsender på pakken er:
CPHagen ApS
Symfonivej 29
2730 Herlev
Danmark
BETALING
Du kan betale med Dankort/Visa Dankort, Mastercard, Maestro, Visa Elektron, AMEX, MobilePay, ApplePay og ViaBill (kun i DK).
Beløbet bliver reserveret på dit kort eller din konto, indtil varerne afsendes fra COAXcopenhagen.dk, hvorefter pengene hæves. Vi kan aldrig trække et større beløb, end det du har godkendt ved købet. Hos os opkræver vi desuden ingen kortgebyrer.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. Læs mere her: ViaBill
Vi forbeholder os retten til at annullere købet hvis der er mistanke om svindel.
FORTRYDELSESRET
Når du sender en vare retur, beder vi dig udskrive, udfylde og vedlægge vores ombytnings/returskema, som du kan hente ved at klikke her.
I henhold til gældende lovgivning har du normalt 14 dage til at informere os om, at du ønsker at fortryde dit køb og sende varen retur. Vi har dog valgt, at de 14 dages fortrydelsesret kun gælder for udsalgsvarer. For ikke-udsalgsvarer tilbyder vi en udvidet fortrydelsesret på 30 dage, som løber fra den dag, du modtager varen.
Du behøver ikke at kontakte os på forhånd om din fortrydelse – det er tilstrækkeligt, at du udfylder vores ombytnings/returskema og vedlægger det i den pakke som du sender retur til os.
Bemærk venligst, at du ikke kan fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelse af pakken uden at give os besked.
Af hygiejnemæssige årsager beder vi dig altid prøve varerne uden på dine trusser.
FORTRYDELSE AF EN DEL AF KØBET
Har du købt flere varer hos os, har du mulighed for at returnere én eller flere af dem, selvom de er købt som en samlet ordre. Bemærk venligst, at fragtomkostningerne ikke bliver refunderet, hvis du vælger at fortryde en del af dit køb.
RETURNERING
Hvis du har besluttet dig for, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen retur til os. Du skal selv betale for at pakken bliver returneret til os, og det er dig der hæfter, hvis der opstår en skade under transport.
Du kan se hvordan du returnerer din pakke her
Vigtigt! Husk at fjerne eller dække gamle Post Nord labels med stregkoder på din pakke. Hvis de ikke er fjernet, risikerer du, at pakken bliver sendt tilbage til dig i stedet for til os.
Bemærk! Vi tager desværre ikke imod kunder eller personlige ombytninger/returneringer på vores adresse. Vi afhenter heller ikke returpakker i pakkebokse, på posthuse, pakkeshops eller lignende – pakker skal sendes direkte til vores adresse. Vi modtager heller ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Varen sendes til:
CPHagen ApS
Symfonivej 29
2730 Herlev
Danmark
VARENS STAND, NÅR DU SENDER RETUR
Hvis varen har mistet værdi, fordi den er blevet brugt på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Det beløb, du kan få retur, afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun får fragtomkostningerne refunderet. Det samme gælder, hvis varen ikke er sendt retur i origial og intakt emballage.
- Trusser, bodysuits m.m. SKAL prøves uden på dine egne trusser, ellers risikerer du, at varen har en væsentlig værdiforringelse og du kan derfor kun få et mindre beløb tilbagebetalt, eller i værste fald, slet ingen tilbagebetaling.
Vi opfordrer til at strømper ikke returneres efter de er taget i brug, da dette ofte vil medføre en væsentlig værdiforringelse, og ofte vil du ikke kunne få noget af varens pris refunderet.
Du skal sende varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan dette medføre en værdiforringelse af varen.
INGEN FORTRYDELSESRET
Disse aftaler kan ikke fortrydes: Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET
Hvis du fortryder dit køb, tilbagebetaler vi beløbet for varen. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, som du hæfter for.
Vi refunderer det beløb, du har betalt, inklusiv leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger for leveringstyper, hvor du har valgt en dyrere løsning end vores standardlevering). Tilbagebetalingen sker senest 14 dage fra den dag, vi modtager din besked om, at du ønsker at fortryde købet.
Af sikkerhedsmæssige årsager tilbagefører vi pengene via samme betalingsmiddel, som du brugte ved købet.
Vi udsteder ikke tilgodebeviser ved returnering – beløbet bliver altid tilbageført til din konto.
Bemærk, at vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du fremsender dokumentation for, at pakken er sendt.
REKLAMATIONER
Når du returnerer varen, bedes du medsende ordrenummer og gerne en kopi af den faktura, som du har modtaget pr. mail.
Hos COAX Copenhagen ønsker vi kun glade og tilfredse kunder, og opfordrer dig til at kontakte os, hvis der er problemer med de varer, du har modtaget.
VAREN SENDES TIL
CPHagen ApS
Symfonivej 29
2730 Herlev
Danmark
Bemærk! Vi tager desværre ikke imod kunder eller personlige ombytninger/returneringer på vores adresse. Vi afhenter heller ikke returpakker i pakkebokse, på posthuse, pakkeshops eller lignende – pakker skal sendes direkte til vores adresse. Vi modtager heller ikke pakker sendt pr. efterkrav.
REKLAMATIONSRET
Når du handler hos COAX Copenhagen, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du afhængigt af den konkrete situation kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen.
For at reklamationen kan være berettiget, skal manglen ikke være opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Reklamerer du inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil din reklamation altid blive betragtet som rettidig.
VI HAR BRUG FOR FØLGENDE INFORMATION
Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
KOMMUNIKATION OG RESPEKTFULD TONE
Hos COAX Copenhagen sætter vi en ære i at levere en fremragende service, og vores dedikerede kundeserviceteam er her for at hjælpe dig med alt, hvad du måtte have brug for. Vi ønsker, at alle vores kunder har en positiv oplevelse - både med vores produkter og vores kundeservice.
Vi forventer derfor, at kommunikationen mellem vores kunder og vores team foregår i en venlig og respektfuld tone, også selvom dialogen sker digitalt. En høflig omgangstone skaber de bedste betingelser for, at vi kan hjælpe dig hurtigt og effektivt.
COAX Copenhagen forbeholder sig retten til at afvise kunder og annullere ordrer, hvis kommunikationen ikke lever op til denne standard. Vi tolererer ikke truende adfærd eller respektløs tone over for vores team.
Ved at handle hos os, accepterer du disse betingelser og hjælper med at opretholde en positiv dialog, så vi fortsat kan give dig den bedst mulige oplevelse.
Man kommer længst med god og ordentlig kommunikation, hvor respekt og forståelse danner grundlaget for enhver dialog.
REGISTRERING F DIT BESØG PÅ SIDEN
Når du indtaster adresse oplysninger og e-mail på COAXcopenhagen.dk, gemmer vi informationerne til dit næste besøg. Dermed undgår du at skulle indtaste de samme informationer næste gang, du besøger os. Der laves en log-statistik på COAXcopenhagen.dk. Denne statistik bruges til at opsamle informationer om antal besøgende, hvor de kommer fra, og hvordan de bevæger sig rundt på websitet. Dette har ingen indflydelse på sikkerheden af dine data og personoplysninger.
KLAGEADGANG
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på kundeservice@coaxcopenhagen.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: Onlinetvistbilæggelse
Ønsker du at vide mere om vores Persondatapolitik, så klik på linket her: Persondatapolitik
November 2024