Det ser ud til din kurv er tom
✒️ HANDELSBETINGELSER
OM VIRKSOMHEDEN
COAXcopenhagen.dk er en danskejet webshop.
Webshoppen er ejet af CPHagen ApS og blev etableret i 2009. CVR. Nr.: 34613656.
Alle priser på COAXcopenhagen.dk er inklusiv moms, told, alle danske afgifter m.m.
Alle aftaler med COAX Copenhagen indgås på sproget dansk.
LEVERING
Vi sender dine varer med Post Nord til Danmark, Færøerne, Grønland, Island, Norge og Sverige.
Du har mulighed for at vælge levering med omdeling, så din pakke kan blive leveret direkte til din adresse - hvad enten det er hjem, på arbejde eller en anden ønsket destination. Alternativt kan du vælge at få leveret din pakke til en pakkeboks, der passer bedst ind i din hverdag.
I sjældne tilfælde kan der opstå situationer, hvor din pakke leveres til en anden pakkeshop, hvis den valgte pakkeboks er fuld. Dette sker for at sikre, at din pakke kommer frem hurtigst muligt.
🇳🇴 MOMS PÅ ORDRER TIL NORGE
*VOEC-registrering - Problemfri shopping
Vi er VOEC-registreret i Norge. Det betyder, at når du handler hos COAX Copenhagen som norsk kunde, betaler du den danske produktpris (inklusiv moms) ved checkout - præcis som hvis du handlede fra en norsk webshop. Vi håndterer momsbetalingen direkte til den norske stat, så der ikke opstår toldgebyrer eller ekstra omkostninger, når din ordre ankommer til Norge.
Vigtigt ved varer af høj værdi
Bemærk: Hvis en enkelt vare i din ordre har en enhedspris, der overstiger 1.800 DKK, vil momsen for denne vare blive opkrævet direkte af den norske stat ved levering.
*Disse regler fastsættes af den norske stat. COAX Copenhagen følger disse retningslinjer for at sikre, at din ordre overholder de norske told- og momskrav.
LEVERINGSTID
I Danmark er den typiske leveringstid 1-3 hverdage. Du kan altid finde de præcise leveringstider for hver vare - samt leveringstider til Norge, Sverige, Grønland, Færøerne og Island - på produktsiderne.
Leveringstider og fragtomkostninger
Leveringstider og fragtomkostninger varierer afhængigt af destinationen. For præcise oplysninger, klik på fanen “Leveringstid og pris” på den enkelte produktside, lige under produktbeskrivelsen.
Bemærk: Visse styles kan kræve en lidt længere leveringstid.
Hvis ikke du har modtaget din pakke indenfor den angivne leveringstid, bedes du kontakte os, så vi kan hjælpe med at lokalisere din pakke.
KORREKTE OPLYSNINGER VED BESTILLING
For at sikre en problemfri levering er det vigtigt, at du udfylder både for- og efternavn korrekt, når du afgiver din ordre. Hvis oplysningerne ikke stemmer overens med navnet på din postkasse eller lignende, kan leveringen mislykkes, og vi kan ikke garantere de oplyste leveringstider. Det er dit ansvar at sikre, at alle leverings oplysninger er korrekte ved checkout.
Du modtager altid en ordrebekræftelse pr. e-mail umiddelbart efter godkendt køb.
Skulle der mod forventning opstå forsinkelser vil du blive kontaktet direkte af COAX Copenhagen.
Fragtoplysninger
- Fragtpriser og tilgængelige leveringsmuligheder vises under checkout.
- Vi sender vores pakker med PostNord Danmark.
- Til Norge, Sverige, Færøerne Grønland og Island tilbyder vi, udover levering med PostNord, også levering med UPS.
Afsender oplysninger
Alle pakker sendes fra:
CPHagen ApSSymfonivej 29
2730 Herlev
Denmark
💬 Har du brug for hjælp?
Hvis du har spørgsmål, er vores kundeservice klar til at hjælpe dig! Send os blot en e-mail på kundeservice@coaxcopenhagen.dk, og vi svarer dig inden for de næste 24 timer, gældende i hverdagene.
UAFHENTEDE PAKKER, FORKERTE ADRESSER OG ANDRE LEVERINGSPROBLEMER
Hvis en pakke returneres til os, fordi kunden ikke har afhentet pakken, har angivet en forkert adresse eller på grund af andre uforudsete omstændigheder, vil vi skulle afvente, at pakken returneres til vores lager, før vi kan fortsætte.
Når pakken er returneret, tilbyder vi to muligheder:
- Genforsendelse: Vi kan gensende pakken til den korrekte adresse. I dette tilfælde kan der påløbe ekstra fragtomkostninger.
- Refundering: Vi kan udstede en refundering af købsbeløbet.
Vi opfordrer dig venligst til at holde øje med din pakke ved hjælp af sporingsoplysningerne, som du modtager pr. e-mail, når din ordre er afsendt. Kontakt os meget gerne, hvis du ikke modtager din pakke inden for den estimerede leveringstid. Så giver du også mulighed for at undersøge sagen hurtigst muligt og hjælpe dig med at løse eventuelle problemer.
Din tilfredshed er vigtig for os, og vi vil altid gøre vores bedste for at sikre en problemfri leveringsproces.
BETALING
Vi accepterer følgende sikre betalingsmetoder:
- Dankort/Visa Dankort
- Mastercard
- Maestro
- Visa Electron
- American Express (AMEX)
- MobilePay
- ApplePay
- ViaBill (kun i Danmark)
Betalingsproces
- Når du afgiver din ordre, vil købsbeløbet blive reserveret på dit kort eller din konto.
- Beløbet trækkes først, når din ordre er afsendt fra COAXcopenhagen.dk.
- Du vil aldrig blive opkrævet et højere beløb, end det du har godkendt ved checkout.
- Ingen kortgebyrer pålægges ved køb hos os.
Betaling med ViaBill
- Ved køb med ViaBill modtager du først dine varer.
- Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.
- Betales der ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr.
- Fortryder du dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
- Læs mere her: ViaBill
Sikkerhed og forbehold
Vi forbeholder os retten til at annullere købet, hvis der er mistanke om svindel.
RETURNERING & OMBYTNING
Vi ønsker, at du føler dig tryg ved at handle hos COAX Copenhagen. Derfor tilbyder vi en 30-dages returret, der giver dig ekstra fleksibilitet ud over de lovpligtige krav.
I henhold til gældende lovgivning har du normalt 14 dage til at informere os om, at du ønsker at fortryde dit køb og sende varen retur. Vi har dog valgt, at de 14 dages fortrydelsesret kun gælder for udsalgsvarer. For ikke-udsalgsvarer tilbyder vi en udvidet fortrydelsesret på 30 dage, som løber fra den dag, du modtager varen.
📩 Sådan returnerer eller ombytter du en vare
- Download og udskriv vores ombytnings- og returskema - her.
- Udfyld skemaet, og læg det i pakken sammen med de varer, du returnerer.
- Sørg for korrekt emballering:
- Alle varer skal returneres i forsvarlig emballage, der beskytter både produktet og dets originale emballage.
- Varerne skal returneres i salgbar stand.
- Brug en pålidelig fragtservice til returnering.
- Direkte levering til vores adresse:
- Returpakker skal sendes direkte til vores firmaadresse (se nedenfor).
- Vi afhenter ikke pakker i pakkebokse, posthuse, pakkeshops eller lignende.
- Pakker sendt til disse lokationer vil ikke blive afhentet og kan blive returneret til dig.
- Du kan købe en returlabel hos os her - så er du sikker på, at pakken kommer korrekt frem til os.
Vi tilbyder pt. kun returlabels til Danmark og Sverige.
Hvis du har besluttet dig for, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen retur til os. Du skal selv betale for at pakken bliver returneret til os, og det er dig der hæfter, hvis der opstår en skade under transport.
Bemærk venligst, vi tager ikke imod kunder eller personlige ombytninger/returneringer på vores adresse.
⏳ Returperiode
- Vi tilbyder en 30-dages returperiode, der starter fra den dag, du modtager din ordre.
- Hvis din ordre leveres i flere forsendelser, starter returperioden fra den dag, du modtager den sidste vare.
🌍 Returnering fra lande uden for EU
- Udfyld en Proforma-faktura til toldformål:
- Sæt et ‘X’ i feltet ‘Return’ på Proforma-fakturaen.
- Udskriv tre (3) kopier af fakturaen og fastgør dem på ydersiden af returpakken.
- Download Proforma-fakturaen her
- Undgå toldforsinkelser og gebyrer:
- Manglende eller forkert udfyldt Proforma-dokumentation vil resultere i, at din pakke tilbageholdes i tolden.
- Manglende eller forkert udfyldt Proforma-dokumentation vil resultere i, at din pakke tilbageholdes i tolden.
🏷️ Retur adresse:
CPHagen ApS
Symfonivej 29
2730 Herlev
Danmark
Venligst bemærk, vi tager ikke imod personlige besøg til ombytning eller returnering på vores firmaadresse.
INGEN FORTRYDELSESRET
Disse aftaler kan ikke fortrydes or varner ikke returneres: Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Vigtige bemærkninger om returnering
- Vi accepterer ikke personlige besøg til ombytning eller returnering på vores firmaadresse.
- Alle returpakker skal sendes direkte til vores adresse (se returadressen ovenfor).
- Vi afhenter ikke pakker fra pakkebokse, posthuse, pakkeshops eller lignende afhentningssteder.
- Vi accepterer ikke pakker sendt pr. 'Efterkrav' eller pakker, der kræver underskrift ved aflevering.
- Du behøver ikke at kontakte os på forhånd om din returnering - det er tilstrækkeligt, at du vedlægger det udfyldte returskema i pakken.
- Af hygiejnemæssige årsager beder vi dig altid prøve lingeri uden på dine egne trusser.
- Bemærk: Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelse af pakken uden at give os besked.
- Fortrydelse af dele af en ordre:
- Hvis du har købt flere varer samlet, kan du vælge at returnere én eller flere varer.
- Fragtomkostninger refunderes dog ikke, hvis du kun returnerer en del af ordren.
- Vigtigt: Husk at fjerne eller dække gamle PostNord-labels med stregkoder på pakken. Hvis dette ikke gøres, risikerer du, at pakken sendes retur til dig.
VARENS STAND, NÅR DU SENDER RETUR
For at være berettiget til en fuld refundering skal alle returnerede varer være i samme stand, som da du modtog dem. Du er velkommen til at inspicere og prøve produkterne, men dette må ikke påvirke deres gensalgsværdi.
Hygiejneretningslinjer for returneringer
👙 Trusser, bodystockings og lignende produkter:
- Alle vores varer skal prøves uden på dine egne trusser.
- Hvis denne retningslinje ikke overholdes, kan varen blive anset for usælgelig, hvilket kan resultere i en reduceret refundering eller i visse tilfælde ingen refundering.
🧦 Strømper og lignende produkter:
- Af hygiejnemæssige årsager kan åbnede og prøvede strømpevarer ikke refunderes. Så medmindre de forbliver ubrugte i deres originale, uåbnede emballage vil en returnering af disse varer blive afvist.
Krav om original emballage
- Alle produkter skal returneres i deres originale emballage.
- Manglende eller beskadiget original emballage kan medføre en reduceret refundering, da varen mister sin gensalgsværdi.
Vigtig meddelelse om hygiejne og returnering
På grund af vores produkters intime karakter er vi omhyggelige i vurderingen af returnerede varer. For at kunne acceptere en returnering skal varen være fri for kropsmærker, kropsskæl, hygiejnespor, hår eller andre tegn på fysisk kontakt.
Vi anbefaler derfor, at du grundigt tjekker varen, inden du returnerer den, for at sikre, at den lever op til vores hygiejnestandarder.
Vi har denne politik, fordi vi ønsker at sikre, at alle vores kunder modtager lingeri og undertøj i perfekt og ubrugt stand - præcis som man forventer, når man handler hos os. Vi sætter en ære i at levere produkter af højeste hygiejne- og kvalitetsstandard.
TILBAGEBETALING & REFUNDERING
Når vi har modtaget og inspiceret din returnerede vare, vil vi refundere det fulde beløb, du har betalt for varen, eksklusive leveringsomkostninger, inden for 14 dage.
Vigtig information om tilbagebetaling:
- Hvis varen viser tegn på brug eller på anden måde er blevet værdiforringet, vil der blive foretaget et fradrag, der svarer til den nedsatte gensalgsværdi.
- Alle refunderinger sker via samme betalingsmiddel, som blev anvendt ved det oprindelige køb.
- Dette gøres af sikkerhedsmæssige årsager og kan ikke ændres.
- Bemærk: Vi udsteder ikke tilgodebeviser ved returnering – beløbet tilbageføres altid direkte til det anvendte betalingsmiddel.
REFUNDERINGSPOLITIK FOR ORDRER BETALT MED GAVEKORT
- Refundering for køb med gavekort, refunderes tilbage til gavekort.
-
Refundering ved kombineret betaling (Gavekort + Kreditkort):
Hvis du har betalt med både gavekort og kreditkort, vil en eventuel refundering blive behandlet i følgende rækkefølge:
- Den første del af købet, der er betalt med gavekort, refunderes først til gavekortet.
- Hvis beløbet der skal refunderes overstiger gavekortbeløbet, vil det resterende beløb blive refunderet til det kreditkortet.
Denne proces sikrer, at refunderinger afregnes til de oprindelige betalingsmetoder i overensstemmelse med vores politikker og sikkerhedsprocedurer.
REKLAMATION & GARANTI
Hos COAX Copenhagen overholder vi naturligvis Købeloven, som giver dig 24 måneders reklamationsret på alle køb.
Dette betyder, at hvis dit produkt har en fejl eller mangel, kan du - afhængigt af de konkrete omstændigheder - have ret til:
- Reparation af varen
- Ombytning til en ny vare
- Delvis refundering
- Fuld refundering af købsbeløbet
Reklamationsretten gælder kun, hvis reklamationen er berettiget, hvilket vil sige, at fejlen ikke må skyldes:
- Forkert brug af produktet
- Ukorrekt håndtering
- Anden form for misbrug
Vigtig information om reklamation
- Opdager du en fejl, skal du informere os inden for rimelig tid.
- En reklamation, der foretages inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, anses altid for rettidig.
📩 Sådan indsender du en reklamation
- Kontakt os på kundeservice@coaxcopenhagen.dk
- Beskriv problemet så detaljeret som muligt og vedhæft billeder.
- Når du returnerer varen, skal den:
- Være forsvarligt emballeret - gerne i original emballage.
- Husk altid at få en kvittering for forsendelsen, da vi refunderer rimelige fragtomkostninger, hvis reklamationen er berettiget.
💬 KOMMUNIKATION OG EN RESPEKTFULD TONE
Hos COAX Copenhagen sætter vi en ære i at levere en fremragende service, og vores dedikerede kundeserviceteam er her for at hjælpe dig med alt, hvad du måtte have brug for. Vi ønsker, at alle vores kunder har en positiv oplevelse - både med vores produkter og vores kundeservice.
Vi forventer derfor, at kommunikationen mellem vores kunder og vores team foregår i en venlig og respektfuld tone, også selvom dialogen sker digitalt. En høflig omgangstone skaber de bedste betingelser for, at vi kan hjælpe dig hurtigt og effektivt.
COAX Copenhagen forbeholder sig retten til at afvise kunder og annullere ordrer, hvis kommunikationen ikke lever op til denne standard. Vi tolererer ikke truende adfærd eller respektløs tone over for vores team.
Ved at handle hos os, accepterer du disse betingelser og hjælper med at opretholde en positiv dialog, så vi fortsat kan give dig den bedst mulige oplevelse.
Man kommer længst med god og ordentlig kommunikation, hvor respekt og forståelse danner grundlaget for enhver dialog 💕
REGISTRERING AF DIT BESØG PÅ SIDEN
Når du indtaster adresse oplysninger og e-mail på COAXcopenhagen.dk, gemmer vi informationerne til dit næste besøg. Dermed undgår du at skulle indtaste de samme informationer næste gang, du besøger os. Der laves en log-statistik på COAXcopenhagen.dk. Denne statistik bruges til at opsamle informationer om antal besøgende, hvor de kommer fra, og hvordan de bevæger sig rundt på websitet. Dette har ingen indflydelse på sikkerheden af dine data og personoplysninger.
KLAGEPROCEDURE
Hvis du som forbruger ønsker at indgive en klage over dit køb, bedes du først kontakte os på kundeservice@coaxcopenhagen.dk. Vi bestræber os altid på at løse eventuelle problemer direkte med dig.
Hvis vi ikke kan finde en tilfredsstillende løsning, har du mulighed for at eskalere klagen til e-mærket, som er den officielle danske e-handelscertificeringsorganisation, der regulerer vores webshop:
e-mærket
Generatorvej 8D, st. tv
2860 Søborg
Danmark
Tlf: +45 44 85 85 90
Alternativt kan du kontakte:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Danmark
Bemærk: For klager behandlet af Nævnenes Hus skal varen eller tjenesteydelsen have en værdi mellem 1.110 DKK og 100.000 DKK. Hvis klagen vedrører tøj eller fodtøj, er den mindste værdi for behandling 720 DKK. Der vil blive opkrævet et sagsbehandlingsgebyr.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: Onlinetvistbilæggelse
Ønsker du at vide mere om vores Persondatapolitik, så klik på linket her: Persondatapolitik
Februar 2025