0,00 kr
English

Reklamationer og returnering af varer

- Jeg vil gerne bytte min vare til en anden størrelse eller en anden vare. Hvad gør jeg?

Ønsker du at bytte din vare til en anden størrelse eller en anden vare, skal du udskrive og udfylde vores ombytningsskema. Du udfylder skemaet og noterer varenummeret på den vare sender retur og på den vare du ønsker tilsendt. Denne seddel vedlægger du varen, når den sendes retur. Husk at skrive dit ordrenummer på sedlen, så vi kan finde frem til dig i vores system.

Vi betaler fragten for 1. ombytning, når du vælger at ombytte til en anden størrelse eller vare.

Skal varen byttes mere end én gang, betaler du selv for fragten - 'uden omdeling - til pakkeboks eller lign.' koster 39,- og 'Med omdeling - til din adresse' koster 59,-. Vi sender et betalingslink, hvor du nemt kan betale for fragten og hurtigt for din ombytning tilsendt.

Fragten for pakken, som du sender til os, bliver ikke refunderet.

 

- Den vare jeg ønsker ombyttet til er dyrere end den første vare jeg købte. Hvad gør jeg?

Koster den vare, som du ønsker ombyttet til mere end den vare du allerede har modtaget og betalt for, så skal du naturligvis betale differencen - det kan gøres på to måder:

1. Vi sender et betalingslink til din mail - det klikker du på og betaler enten med kort, Mobilepay, Paypal eller ViaBill.

2. Du overfører differencen til vores konto i Spar Nord bank.

Reg.: 9385

Konto: 4579569390

 

- Den vare jeg ønsker ombyttet til er billigere end den første vare jeg købte. Hvad sker der med differencen?

Koster den vare, som du ønsker ombyttet til mindre end den vare du allerede har modtaget og betalt for, så overfører vi differencen til dig, samtidig med vi sender din ombytning afsted.

 

- Jeg har sendt min vare til ombytning. Hvornår modtager jeg den nye vare?

Du modtager din ombytning inden for 5-7 dage (såfremt den ønskede vare er på lager). Du modtager en mail fra os, når din ombytning er sendt afsted til dig.

 

- Hvilken adresse skal jeg sende til?

Vores returadresse er:

CPHagen ApS

Symfonivej 29

2730 Herlev

 

BEMÆRK, pakker skal sendes "med omdeling" til vores adresse, da vi ikke afhenter pakker i pakkebokse, på posthuse og lign.

 

- Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?

Fortryder du dit køb, kan du, indenfor 30 dage efter modtagelsen, returnere varen til os. Ved returnering af en vare skal den være ubrugt og i original emballage. Vi beder dig om at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, samt udfylde vores retur-/ombytningsskema, som du finder her.

Vi refunderer ikke fragtudgifter i forbindelse med returnering.

 

- Jeg har sendt min vare retur. Hvornår modtager jeg mine penge retur?

Vi behandler retur og ombytning 2 gange om ugen og der vil derfor typisk gå 2-5 dage, før dine penge sættes retur på dit kort.

 

- Jeg har modtaget en forkert vare. Hvad gør jeg?

Hvis vi er kommet til, at sende en forkert vare, beder vi dig om at kontakte os straks, så vi kan få rettet op på fejlen. Vi vil så fremsende den rigtige vare med det samme.

Såfremt vi ønsker den forkerte vare retur, vil vi fremsende en frankeret returkuvert sammen med den rigtige vare.

 

- Min vare er defekt. Hvad gør jeg?

Har du været så uheldig, at modtage en vare med fejl eller som er defekt, skal du kontakte vores kundeservice på kundeservice@coaxcopenhagen.dk og beskrive fejlen samt oplyse ordrenummer. Så vil kundeservice vurdere, om varen skal retur til os, eller om du blot kan fremsende et billede pr. mail af fejlen og få tilsendt en ny vare u.b.

 

- Hvilken adresse skal jeg sende til?

Vores returadresse er:

CPHagen ApS

Symfonivej 29

2730 Herlev

 

BEMÆRK 2 ting;

1. Pakker skal sendes "med omdeling" til vores adresse, da vi ikke afhenter pakker i pakkebokse, på posthuse og lign.

2. Vi tager ikke imod kunder eller personlige ombytninger/returneringer på adressen.

 

loading icon