UDSALG | Priser ned til 39 kr.

Handelsbetingelser

Om Virksomheden

COAXcopenhagen.dk er en dansk netbutik. Tidligere har du kendt os som narremissen.dk, men i 2018 skiftede vi navn.

Netbutikken er ejet af CPHagen ApS og blev etableret i 2009.

CVR. Nr.: 34613656

Alle priser på COAXcopenhagen.dk er inklusiv moms, told, alle danske afgifter m.m.

Levering

Vi leverer med PostNord til Danmark, Færøerne, Grønland, Island, Norge & Sverige.

Der kan i enkelte tilfælde opstå situationer, hvor fragtselskabet leverer til en anden pakkeshop pga. pladsproblemer.

Leveringstid

Leveringstiden fremgår under hver enkelt vare. Bemærk at forskellige varer kan have forskellige leveringstider.

Bestiller du varer med forskellige leveringstider, vil din pakke altid blive sendt med den længste leveringstid, medmindre andet er aftalt.

Hvis ikke du har modtaget din pakke indenfor 1 måned bedes du kontakte os ufortøvet.

Korrekte oplysninger

Det er yderst vigtigt, at både for- og efternavn udfyldes ved bestilling. Du risikerer, at pakken ikke bliver leveret af PostNord, hvis ikke det oplyste navn, stemmer overens med navnet, som fremgår på postkasse eller lign.
Det er dit eget - og ikke CPHagen ApS' - ansvar at navn og adresse er udfyldt korrekt, for at kunne garantere den oplyste leveringstid.

Du modtager altid en ordrebekræftelse/faktura pr. e-mail.
Alle aftaler med COAXcopenhagen.dk indgås på sproget dansk.
Skulle der mod forventning opstå forsinkelser vil du blive kontaktet direkte af COAX pigerne.

Forsendelsesgebyr

DANMARK 39,-

FÆRØERNE 103,-

GRØNLAND 174,-

ISLAND 62,-

*NORGE 69,-

SVERIGE 52,-

*Vi er VOEC registreret i Norge. Det betyder at du når som Nordmand handler hos COAX Copenhagen op til et max af NOK 3000 inkl. shipping prisen (pt DKK 1800, men det er vigtigt at du selv tjekker valuta kursen), så betaler du den normale danske produktpris til COAX Copenhagen, som hvis du handlede fra en Norsk webshop. COAX Copenhagen betaler derefter den moms der blev opkrævet på dit køb, tilbage til den Norske stat. Det vil sige at der ikke er toldbehandling og omkostninger i forbindelse med pakkens ankomst til Norge.

For køb over NOK 3000 inkl. shipping prisen, skal du betale moms, toldbehandling og afgifter til den Norske stat. Det beløb vil blive opkrævet af PostNord.

Diskret levering:

Afsender på pakken er:

CPHagen ApS
Symfonivej 29
2730 Herlev
Danmark

Betaling

Du kan betale med Dankort/Visa Dankort, Mastercard, Maestro, Visa Elektron, AMEX, MobilePay, ApplePay og ViaBill (kun i DK).
Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil beløbet hæves på dit kort ifm at varerne afsendes fra COAXcopenhagen.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Vi opkræver ikke kort gebyrer.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. Læs mere her: ViaBill

Vi forbeholder os retten til at annullere købet hvis der er mistanke om svindel.

Fortrydelsesret

Når du sender en vare retur, beder vi dig udskrive, udfylde og vedlægge vores ombytnings/returskema som du kan hente ved at klikke her.

Iht. gælden lovgivning har du normalt 14 dage til at informere os om at du ønsker at fortryde dit køb og sende varen tilbage til os. Vi har valgt at de 14 dages fortrydelsesret kun gælder for udsalgsvarer og vi tilbyder derfor vores kunder 30 dages fortrydelsesret på ikke-udsalgsvarer, som løber fra det tidspunkt, du modtager varen. Du behøver ej heller at informere os om at du har fortrudt dit køb, det er nok for os at du udfylder vores ombytnings/returskema og vedlægger det i pakken du sender retur til os.

Du kan ikke fortryde dit køb ved at nægte at modtage varen, uden samtidig at give os besked.

Du skal altid prøve varerne udover dine trusser - dette af hygiejnemæssige årsager.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du muligheden for at sende en eller flere varer retur, selvom de er købt  i en ordre.

Bemærk, at du får ikke fragtomkostningerne refunderet hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har besluttet dig for at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen retur til os. Du skal selv betale for at pakken bliver returneret til os, og det er dig der hæfter, hvis der opstår en skade under transport.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne refunderet.

- Trusser, bodysuits m.m. SKAL prøves uden på dine egne trusser, ellers risikerer du, at varen har en væsentlig værdiforringelse og du kan derfor kun få et mindre beløb tilbagebetalt, eller i værste fald, slet ingen tilbagebetaling.

- Vi tager ikke strømper retur, som er prøvet på. Dette af hygiejnemæssige årsager.

Du skal sende varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan dette muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge for varen tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb som du hæfter for.

Vi refunderer betalingen modtaget af dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om , at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet. Dette gøres af sikkerhedsmæssige årsager.

Der udstedes ikke tilgodebevis ved returnering - beløbet vil altid blive tilbageført.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret pakken.

Reklamationer

Når du returnerer varen, bedes du medsende ordrenummer og gerne en kopi af den faktura, som du har modtaget pr. mail.
Hos COAXcopenhagen.dk ønsker vi kun glade og tilfredse kunder, og kan kun opfordre dig til at kontakte os, hvis der er problemer med de varer, du har købt.

Varen sendes til:

CPHagen ApS
Symfonivej 29
2730 Herlev
Danmark

Bemærk!! Vi tager ikke imod kunder eller personlige ombytninger/returneringer på adressen og vi afhenter ikke returpakker i pakkebokse, på posthuse, pakkeshops eller lign. - pakkerne skal sendes direkte til adressen. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Sørg for at gamle PostNord labels med stregkoder er fjernet eller dækket på din pakke, ellers risikerer du, at pakken kommer tilbage til dig og ikke os.

Når du handler på COAXcopenhagen.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Registrering af dit besøg på siden

Når du indtaster adresse oplysninger og e-mail på COAXcopenhagen.dk, gemmer vi informationerne til dit næste besøg. Dermed undgår du at skulle indtaste de samme informationer næste gang, du besøger os.
Der laves en logstatistik på COAXcopenhagen.dk. Denne statistik bruges til at opsamle informationer om antal besøgende, hvor de kommer fra, og hvordan de bevæger sig rundt på websitet. Dette har ingen indflydelse på sikkerheden af dine data og personoplysninger.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på kundeservice@coaxcopenhagen.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: 

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

Nævnenes Hus

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog være mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: Onlinetvistbilæggelse

 

Ønsker du at vide mere om vores Persondatapolitik, så klik på linket her: Persondatapolitik

Juni 2023